Mijn allereerste markt!
21 maart heb ik voor het eerst op de markt gestaan, bij de Nije Lije! Wat was het leuk en wat was er veel positieve aandacht voor de Wichter.
Dit smaakt naar meer! Wil je mij ook een keer treffen op een markt?
Check hier de marktagenda
Deel deze pagina