De Wichterij te zien in het Duitse programma Lecker an Bord
Gisteren waren wij te zien in het Duitse televisieprogramma Lecker an Bord op WDR. Een bijzondere ervaring waar we nog steeds van nagenieten.
Chef Frank Buchholz kwam bij ons langs in de Wichtergaard om kennis te maken met De Wichterij en de smaken van de Wâlden. We vertelden over onze passie voor de oude Wichterpruim en onze missie om deze bijzondere pruimensoort weer op de kaart te zetten.
Na het bezoek aan de Wichtergaard mochten we mee aan boord. Daar proefden we hoe onze producten, samen met de producten van twee andere deelnemers, door Björn Freitag en Frank Buchholz waren verwerkt tot een prachtig gerecht.
Het was een warme, bijzondere en inspirerende dag. We zijn dankbaar dat we ons verhaal op deze manier mochten delen, ook over de grens.
Een groot dankjewel aan Frank, Björn, WDR en de hele crew van Lecker an Bord voor hun enthousiasme, interesse en gastvrijheid.
Wat je doorgeeft, blijft bestaan. En soms vaart dat verhaal zomaar een stukje mee over het water.
Deel deze pagina